ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО СЕРВІСУ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • B. M. ANDRUSHKIV каф. управління інноваційною діяльністю та сферою послуг Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя http://orcid.org/0000-0003-4897-5539
  • О. B. POGAYDAK науково-дослідна частина Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя http://orcid.org/0000-0002-4070-6863
  • N. B. KYRYCH каф. менеджменту та адміністрування Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя http://orcid.org/0000-0001-7728-9787
  • B. Y. KERNYCHNYI Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem.v0i3(19).209827

Ключові слова:

готельно-ресторанний бізнес, транспортне обслуговування, інновації, автопідприємства, стабільність, стратегія, ефективність, господарська діяльність, управління, інфраструктура, трансформаційне суспільство, Європейський Союз

Анотація

Мета. Стаття присвячена удосконаленню транспортного обслуговування у сфері туризму та готельно-ресторанного бізнесу як одному з найактуальніших напрямів розвитку національної інфраструктури. Досліджено теоретичні аспекти системи управління якості транспортних послуг для готельної клієнтури. Результати. На основі аналізу літературних джерел та існуючого досвіду роботи транспортного обслуговування виявлено проблеми транспортного обслуговування клієтів та визначено напрями його удосконалення. Проаналізовано світовий досвід у цій сфері суспільної діяльності. Наукова новизна. Визначено шляхи підвищення ефективності транспортного обслуговування за рахунок організаційних та інноваційно-управлінських чинників, застосування засобів модернізації виробничо-технологічних процесів. Встановлено, що одним з найбільш прийнятних методів оцінки стабільності функціонування готельно-ресторанного бізнесу з точки зору ефективності використання економічних, енергетичних, трудових та інших ресурсів в контексті Європейських вимог є інноваційні засоби транспортного забезпечення клієнтури. Практична значимість. Широкі можливості використання запропонованих організаційних механізмів надання транспортних послуг клієнтурі та методи удосконалення системи управління якості транспортних послуг. Обгрунтовано тезу що за рахунок згаданих чинників можна забезпечити повноцінне і стабільне функціонування туристичного та готельно-ресторанного бізнесу України, що власне і може зробити його конкурентоздатною галуззю в умовах ЄС. Дослідження здійснено в умовах трансформаційної економіки посттоталітарного суспільства.

Біографії авторів

B. M. ANDRUSHKIV, каф. управління інноваційною діяльністю та сферою послуг Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя

д.е.н., професор, Президент Академії соціального управління

О. B. POGAYDAK, науково-дослідна частина Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя

д.е.н., с.н.с.

N. B. KYRYCH, каф. менеджменту та адміністрування Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя

д.е.н., професор

B. Y. KERNYCHNYI, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

здобувач

Посилання

B.M.Andrushkiv. O.B.Pogajdak, N.B.Kirich, B.Ya. Kernichnij. (2013). Osoblivosti organizaciyi transportnogo obslugovuvannya v umovah transformacijnogo suspilstva. [Features of the organization of transport service in the conditions of a transformational society]. Derzhava ta regioni. - State and regions, Vol. 2. (in Ukrainian).

Bojko Ye.O., Zhuravska A.Ye. (2014). Principi formuvannya ta funkcionuvannya regionalnih transportno-logistichnih sistem [Principles of formation and functioning of regional transport and logistics systems]. Naukovij visnik Hersonskogo derzhavno- go universitetu. Seriya «Ekonomichni nauki». - Scientific Bulletin of Kherson State University. Economic Sciences Series, Vol. 9, 187-190 (in Ukrainian).

Butkyavichus Y.P., Starovoyda V.P. (2003). Praktychni rekomendatsiyi shchodo udoskonalennya orhanizatsiyi planuvannya ta upravlinnya mistsevymy pasazhyrs'kymy perevezennyamy [Improving the organization, planning and management of local passenger transport]. Visnyk Natsional'noho transportnoho universytetu. - Bulletin of the National Transport University. Vol. 8, 135-137 (in Ukrainian).

Bojko Ye.O., Kucak V.A. (2016). Osoblivosti vplivu publichnogo administruvannya na rozvitok transportnoyi logistiki v konteksti prirodoohoronnoyi politiki [Peculiarities of the influence of public administration on the development of transport logistics in the context of environmental policy]. Naukovij visnik Hersonskogo derzhavnogo universitetu. Seriya «Ekonomichni nauki». - Scientific Bulletin of Kherson State University. Economic Sciences Series. Vol. 21, 2, 187-190 (in Ukrainian).

Gordienko M. V. (1998). Derzhavnij riven menedzhmentu v turizmi. [State level of management in tourism]. Thesis. report All-Russian. stud. seminar "Problems of management". - Tez. dokl. Vseross. stud. seminaru "Problemi keruvannya". Vol. 4, Moscow: GAU. [in Russian].

Zorin I. V., Kaverina T. P., & Kvartalnov V. A. (2005). Turizm yak vid diyalnosti. [Tourism as an activity]. Moscow: Finansy i statistika. (in Ukrainian)

Kucheruk G.Yu. (2011). Yakist transportnih poslug: upravlinnya, rozvitok ta efektivnist. [Quality of transport services: management, development and efficiency]. Kyiv: DETUT. (in Ukrainian)

Lyapina I.Yu. (2002). Organizaciya i tehnologiya gostinichnogo obsluzhivaniya: Uchebnik dlya nachalnogo professionalnogo obrazovaniya. [Organization and technology of hotel service: A textbook for primary vocational education]. Moscow: Akademiya. [in Russian].

Malska M.P., Hudo V.V. (2007). Turistichnij biznes: teoriya ta praktika. [Organization and technology of hotel service: A textbook for primary vocational education]. Kyiv: Centr uchbovoyi literaturi. (in Ukrainian).

Kucheruk G.Yu. Innovacijno-logistichna paradigma upravlinnya yakistyu transportnih poslug. [Innovation and logistics paradigm of quality management of transport services]. www.m.nayka.com.ua. Retrieved from http: //www.m.nayka.com.ua/ ?op=1&j=efektyvna-ekonomika&s=ua&z=1193

Olga Pogajdak, Natalya Kirich, Bogdan Kernichnij. (2013). Innovacijni shlyahi rozvitku transportnogo obslugovuvannya v umovah aktivnoyi avtomobilizaciyi naselennya postotalitarnogo suspilstva. [Innovative ways of development of transport service in the conditions of active motorization of the population of post-totalitarian society]. Galdickij ekonomichnij visnik. - Galdytsky Economic Bulletin. Vol. 1(60), 137-145 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-10

Як цитувати

ANDRUSHKIV, B. M., POGAYDAK О. B., KYRYCH, N. B., & KERNYCHNYI, B. Y. (2020). ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО СЕРВІСУ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (3(19). https://doi.org/10.15802/rtem.v0i3(19).209827