DOI: https://doi.org/10.15802/rtem.v0i3(19).209833

СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК АСОЦІАЦІЇ "УКРАВТОПРОМ" В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ РИНКУ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ УКРАЇНИ

L. S. GOLOVKOVA, V. V. BAIGUSHEV

Анотація


Мета. Результат. Практичне значення.

Ключові слова


укравтопром

Повний текст:

109-119 PDF

Посилання


Oleg Papashev & Mihail Sokol & (2018) Marketingovaya strategiya razvitiya avtomobilestroeniya v Ukraine [Marketing strategy of automobile development in Ukraine]. Marketing v Ukraїnі – Marketing in Ukraine, 1, 45–55. (in Ukrainian)

Porter M. (2006) Konkurentnoe preimushchestvo: Kak dostich' vysokogo rezul'tata i obespechivat' ego ustojchivost' [Competitive advantage: how to achieve a high result and ensure its sustainability]. Moscow: Al'pina Biznes Buks [in Russian].

Association of Ukrainian automobile manufacturers "Ukravtoprom"[ Societas Ucraina car fabrica "Ukravtoprom"]. Statistics. Sale of new cars by brand in 2007... 2017 [Statistics. Sale novum cars per notam in 2007 ... 2017]. The first registration of new cars in Ukraine by brand (in units) [Primum registration of new cars in Ucraina, per notam (unitates)]. URL: http://ukrautoprom.com.ua/ru/statistika/statistika-2018

Adams.B. (2008) Biznes-planirovanie: effektivnye metodiki razrabotki [Business planning: effective development techniques]. Moscow: AST: Astrel' [in Russian].

Aniskin Y. (2017). Korporativnoe planirovanie razvitiya kompanii: sbalansirovannost', ustojchivost', proporcional'nost' [Business planning: effective development techniques]. Moscow: Omega-L [in Russian].




Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License» .

ISSN 2664-1259 (Print), ISSN 2664-3871 (Online)