СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК АСОЦІАЦІЇ "УКРАВТОПРОМ" В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ РИНКУ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15802/rtem.v0i3(19).209833Ключові слова:
укравтопромАнотація
Мета. Результат. Практичне значення.Посилання
Oleg Papashev & Mihail Sokol & (2018) Marketingovaya strategiya razvitiya avtomobilestroeniya v Ukraine [Marketing strategy of automobile development in Ukraine]. Marketing v Ukraїnі – Marketing in Ukraine, 1, 45–55. (in Ukrainian)
Porter M. (2006) Konkurentnoe preimushchestvo: Kak dostich' vysokogo rezul'tata i obespechivat' ego ustojchivost' [Competitive advantage: how to achieve a high result and ensure its sustainability]. Moscow: Al'pina Biznes Buks [in Russian].
Association of Ukrainian automobile manufacturers "Ukravtoprom"[ Societas Ucraina car fabrica "Ukravtoprom"]. Statistics. Sale of new cars by brand in 2007... 2017 [Statistics. Sale novum cars per notam in 2007 ... 2017]. The first registration of new cars in Ukraine by brand (in units) [Primum registration of new cars in Ucraina, per notam (unitates)]. URL: http://ukrautoprom.com.ua/ru/statistika/statistika-2018
Adams.B. (2008) Biznes-planirovanie: effektivnye metodiki razrabotki [Business planning: effective development techniques]. Moscow: AST: Astrel' [in Russian].
Aniskin Y. (2017). Korporativnoe planirovanie razvitiya kompanii: sbalansirovannost', ustojchivost', proporcional'nost' [Business planning: effective development techniques]. Moscow: Omega-L [in Russian].