ПРИКЛАДНИЙ ХАРАКТЕР ОСОБЛИВОСТЕЙ ТРАНСПОРТНОГО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТУРИСТІВ ІНКЛЮЗИВНОГО ТИПУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem.v0i3(19).210058

Ключові слова:

інклюзія, інвалід, транспорт, туризм, неповносправний, перевезення, автобус, потяг, турист, обслуговування, рекреація

Анотація

Мета. Провести дослідження специфічних технічних особливостей транспортного перевезення туристів інклюзивного типу за прикладом удосконалених автобусів та потягів. Методика. Для дослідження використані такі методи: порівняння, узагальнення, конкретизація, класифікація, синтезу та аналізу, моделювання. Результати. Розкрито зміст поняття  «інклюзія» з позиції туристичної спрямованості, проаналізовано специфічні технічні особливості транспортного перевезення туристів  інклюзивного типу – автобусом з низькопідлоговою вставкою. Наукова новизна. Запропоновано та обґрунтовано технічний підхід для автобусів нового типу для осіб з інвалідністю з мнемосхемою, що дозволяє прослухати аудіоінформацію про місцезнаходження різних установ, про маршрути громадського транспорту, про інтервал руху трамваїв та автобусів. Практична значимість. Наведений прикладний  підхід транспортного перевезення широко використовуватиметься для вирішення проблем інклюзивного туриста шляхом удосконалення роботи туристичних фірм, готелів, ресторанів, турбаз та відпочинково-рекреаційних зон .

Біографії авторів

S. SIDORUK, Луцький національний технічний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

L. MATVIYCHUK, Луцький національний технічний університет

доктор економічних наук, професор кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

M. LIPKIY, Луцький національний технічний університет

кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Посилання

Borodkin, F.(2010).Inclusive work with the elderly and elderly in Mariupol. Actual problems of science and education: Collection of materials of the XX final scientific and practical conference of teachers of MSU. P. 298.

Strelnikova, O. (2019).The concept and essence of social inclusion in social work. Modern society.№. 1. P. 233.

Mishchik, L.(2012). Inclusive education as a condition for the socialization of children with disabilities in the learning process. Proceedings of the Khmelnytsky Institute of Social Technologies, University of Ukraine. №. 5.

Kalinina, L.(2019).Artistic inclusion: challenges, challenges, prospects: diss. Retrieved from. URL: http://217.77.221.199/bitstream/123456789/1286/1/Kalinina_75-77.pdf

Savchuk, D.(2019).Melnik Yu.R. Social system analysis using indicators of social inclusion. Editor in Chief. Retrieved from URL: http: //posek.km.ua/images/stories/doc/Zbirnyk_konferentsii_2019/zbirnyk_tez_iii_conference_podilskyi_college.pdf # page = 140.

Klimenyuk, N.(2019).Inclusion of people with disabilities in public life: a historical perspective. Scientific Papers [Black Sea State University named after Peter Mohyla Complex of Kyiv-Mohyla Academy]. Ser .Pedagogy №. 112, no. 99. pp. 148-153.

Bogus, M.(2019).Organization of entrepreneurship in the field of rural tourism by persons with disabilities] Lviv. Raster-7. 2019. 206 p.

Barna, M.(2006).Encyclopedic Dictionary-Guide. K. Word Publishing House.372 p.

Lviv, Hope.(1998). Standard rules on the equalization of opportunities for persons with disabilities. United Nations. 48 p.

Voloshinsky, O.(2011). Theory and practice of organizing outdoor recreation and tourism for disabled persons: Educ. Manual.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-10