РОЗВИТОК МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ ВЕБ-САЙТУ УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2020/211052

Ключові слова:

подвійний диплом, корпоративний сайт, рейтинг, комунікація, маркетинг

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей та проблем функціонування спільних освітніх програм на прикладі програми «подвійний диплом», а також особливостям просування закладів вищої освіти на основі розвитку корпоративних web сайтів. Мета. Метою статті є спроба дослідити особливості функціонування програми «подвійний диплом»  в сучасних умовах, а також визначити значення розвитку web сайтів закладів вищої освіти як маркетингового інструменту, що забезпечує його просування, а також як інструменту комунікації в умовах пандемії. Методика. Для вирішення даної наукової проблематики було використано метод порівняльного аналізу сайтів на основі використання Google Analytics, Google Студія даних, Академія Google Analytics,  метод абстрактно-логічного узагальнення, метод  аналогій. Результати. Визначено три основні моделі  академічної підготовки у рамках програми «подвійний диплом», а також проблеми, пов’язані із її реалізацією в сучасних умовах, встановлено значення пошукових систем та корпоративних сайтів, використання яких забезпечує можливість отримання всієї необхідної інформації, як для здобувачів, так і для науково-педагогічних працівників.

Біографії авторів

Оксана Сватюк, Національний університет «Львівська політехніка»

доцент кафедри менеджменту та соціально-гуманітарних дисциплін

Ольга Подра, Національний університет «Львівська політехніка»

Доцент кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності

Посилання

Zosimov V., Sachenko S. (2018) Analiz yakosti informatsiinoho napovnennia saitu [Analysis of the quality of the information content of the site]. Heometrychne modeliuvannia ta informatsiini tekhnolohii. no 1. pp. 58-64

Zabarna E. M., Soloveva E. Yu. (2013) Systema ta kryterii marketynhovoho analizu saitiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [System and criteria of marketing analysis of sites of higher educational institutions]. Efektyvna ekonomika, no 1. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_1_47 (accessed 02 September 2020).

Kravchenko N. V., Alieksieieva A. M., Horbatiuk L. V., Antonenko O. V. (2017) Pidvyshchennia akademichnoi vidkrytosti zakladiv vyshchoi osvity zasobamy Web-tekhnolohii [Increasing the academic openness of higher education institutions through Web-technologies]. Fizyko-matematychna osvita, vol. 4, pp. 330-335. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_64 (accessed 10 September 2020).

Banking University, Lviv. URL: http://ubs.edu.ua/ua/navchannya/litsenziji-sertifikati-ta-napryamki-pidgotovki/podvijnij-diplom (accessed 05 September 2020).

Lviv Polytechnic National University. Available at: https://lpnu.ua/mizhnarodni-osvitni-programy-ta-proekty/programy-podviynyh-dyplomiv (accessed 05 September 2020).

Nazvano kilkist inozemnykh studentiv u VNZ Ukrainy [The number of foreign students in Ukrainian universities is named]. Available at:https://ua.korrespondent.net/ukraine/4157493-nazvano-kilkist-inozemnykh-studentiv-u-vnz-ukrainy (accessed 15 September 2020).

Stratehyia prodvyzhenyia saitov - Yssledovanyia y statystyka [Website Promotion Strategy - Research and Statistics]. Available at: www.digits.ru/articles/promotion/strategy.html (accessed 15 September 2020).

Google Analytics. Available at: https://analytics.google.com/analytics/web/provision/#/provision (accessed 17 September 2020).

Google Data Studio. Available at: https://marketingplatform.google.com/about/data-studio/ (accessed 17 September 2020).

Google Analytics Academy. Available at: https://analytics.google.com/analytics/academy/ (accessed 17 September 2020).

Zhyvko, Z., Svatyuk, O. & Kopytko, M. (2018). Korporatyvne upravlinnya v systemi ekonomichnoyi bezpeky [Corporate management in the system of economic securuty]. Lviv: L`vDUVS. Available at: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/123456789/671 (accessed 10 September 2020).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-30

Як цитувати

Сватюк, О., & Подра, О. (2020). РОЗВИТОК МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ ВЕБ-САЙТУ УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (4(20), 165–170. https://doi.org/10.15802/rtem2020/211052

Номер

Розділ

ПОВЕДІНКОВА ЕКОНОМІКА