СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК СПОРТИВНОЇ ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.15802/rtem2020/228526Ключові слова:
стратегічний розвиток, спортивна індустрія, спортивний продукт, кластерний підхід, спортивний кластер, механізм взаємодії, баланс інтересівАнотація
У статті розглянуто роль спортивної індустрії в сучасних умовах соціально-економічного розвитку держави, Обґрунтовується дефініція "спортивна індустрія" та розкриваються змістовні характеристики, які їй властиві, розкрито особливість розвитку спортивної індустрії, доведено важливість застосування кластерного підходу до стратегічного розвитку спортивної індустрії, обґрунтовано механізм взаємодії в системі «держава – громадськість – наука – бізнес», який дозволить підвищити ефективність спільної діяльності економічних суб’єктів спортивної індустрії, розроблено організаційно-структурну модель спортивного кластеру. Мета. Визначити механізми розвитку спортивної індустрії в Україні в умовах прийнятого курсу сталого розвитку держави. Методика. У процесі дослідження використано емпірично теоретичний метод, заснований на аналізі статистичних даних, структурний метод; порівняльного аналізу; абстрактно-логічного узагальнення. Наукова новизна. Запропоновано кластерний підхід, як механізм стратегічного розвитку спортивної індустрії виробництва якісного спортивного продукту та визначена роль державної політики у цьому процесі
Посилання
Wladimir Andreff, Stefan Szymanski.(2006). Handbook on the economics of sport.
Hlinenko L.K. (2009). Stratehichne upravlinnia rozvytkom biznes-ystem v ekonomitsi Ukrainy [Strategic management of business systems development in the economy of Ukraine]. monograph. Lviv: Vydavnytstvo «Novyi svit - 2000».
Dvihun A. (2020). Rozvytok osvity v Ukraini: suchasni vyklyky, stratehichni zavdannia. [Development of education in Ukraine: modern challenges, strategic tasks]. Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 7th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden
Kizim M.O.(2011). Promyslova polityka ta klasterizatsiia ekonomiky Ukrainy. [Industrial policy and clustering of Ukraine's economy]. monograph. Kharkiv.VD. INZhEK.
Kotler F., R.Berger, N. Bikhoff. (2020). Strategicheskiy menedzhment po Kotleru: Luchshie priemyi i metodyi [Strategic management according to Kotler: The best techniques and methods]. Moscow. Alpina Pablisher.
Porter M. (2006). Konkurentnaya strategiya. Metodika analiza otrasley i konkurentovyu [Competitive strategy. Methods of analysis of industries and competition]. Moscow. Alpina bizes buks.
Shaaf F.(1998). Sportivniy marketing.[Sports Marketing]. Moscow. Filin.
Ministerstvo molodi ta sportu Ukrainy [Ministry of Youth and Sports of Ukraine]. Retrieved from http://dsmsu.gov.ua/ [ in Ukrainian]
European Commission website. Retrieved from http://ec.europa.eu/ europe2030 [in Ukrainian]