УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАНИХ КОРПОРАТИВНИХ СТРУКТУР ПРИ ЗАМІЩЕННІ В ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • В.В. БАЙГУШЕВ Дніпровський університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна https://orcid.org/0000-0002-1582-2723
  • К.Є. ХАННУФ Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна https://orcid.org/0000-0001-7689-9938

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2021/243627

Ключові слова:

стратегія заміщення, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, ринок, галузь, невизначеність, товари-субститути, товари-замінники, зворотній зв'язок

Анотація

Мета. Виконати дослідження управління бізнесом об'єднаних корпоративних структур (далі ОКС), коли стратегія заміщення товарів галузі на інші, так звані товари-субститути або товари-замінники, стає ефективною для отримання конкурентних переваг. Методика. Для досліджень використані метод вивчення та узагальнення відомостей, загальна теорія систем і системний аналіз. Результати. Визначено, що за період 2018-2021 рр. стратегія заміщення товарів у різних галузях ринку на інші, так звані товари-субститути або товари-замінники має принципові ознаки невизначеності. Запропонована схема потенційних джерел появи продуктів-замінників у галузі та схема моделі управління процесом реалізації конкурентної стратегії заміщення для ОКС з позитивними і негативними зворотними зв'язками. Наукова новизна. Вперше розроблено та визначено формалізовані вимоги до управління заданих показників реалізації конкурентної стратегії заміщення для ОКС за допомогою зворотних зв'язків. Практична значимість. Визначено основні формалізовані вимоги та заходи управління бізнесом об'єднаних корпоративних структур, коли стратегія заміщення товарів галузі стає головною.

Біографії авторів

В.В. БАЙГУШЕВ, Дніпровський університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

докторант

К.Є. ХАННУФ, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

аспірант кафедри фінансів та економічної безпеки

Посилання

Mamedov O. Yu. (2005) Substitutnaya ekonomika (opyt konturnogo analiza) [ Substitutional Economics (experience in contour analysis)]. Ekonomicheskiy vestnik. Rostovskiy gosudarstvennyy universitet, vol.3, no.1, pp. 34-42.

Seliverstov D. A. (2017) Strategicheskoe predotvrashchenie vkhoda firm na rynok: obzor modeley [Strategic prevention of firms entering the market: overview of models]. Vestnik MGIMO Universiteta, no. 5(56), pp. 209-227.

Yamilov R.M. (2016) Substitutniy analiz ekonomicheskogo subekta. Sovremennye nauchnye issledovaniya i innovatsii [Substitutional analysis of an economic entity]. no. 2. URL: http://web.snauka.ru/issues/2016/02/64356 (data obrashcheniya: 13.07.2020).

Vasileva M.V., Kiseleva K.D. (2016) Sravnitelnyy analiz isklyucheniy iz zakona sprosa. Novyy vzglyad [Comparative analysis of exceptions to the law of demand]. Mezhdunarodnyy nauchnyy vestnik, no. 11, pp.170-177.

Tsoy M.Ye., Zaleshin P.A. (2017) Segmentatsiya potrebiteley na osnove izucheniya stiley pokupatelskogo povedeniya [Segmentation of consumers based on the study of

consumer behavior styles]. Rossiyskoe predprinimatelstvo, vol. 18, no. 21, pp. 3313-3326.

Borovykh Ya. F. (2018) Vliyanie determinantov na izmenenie sprosa [The influence of the determinants on the change in demand]. Diskussiya, no. 2(87), pp. 46-50.

Shamanov V. S. (2018) Chto takoe effekt dokhoda i effekt zameshcheniya v ekonomike [What is the income effect and substitution effect in the economy]. Molodoy uchenyy, no. 39 (225), pp. 102-103.

Ivanov Yu.N. (2018) O nekotorykh bazovykh polozheniyakh teorii indeksov tsen [On some basic provisions of the theory of price indices]. Voprosy statistiki, no. 25(7), pp. 23-30.

Petrushenko Yu.M. (2012) Mіkroekonomіka: teorіya ta prikladi rozv’yazannya zadach [Microeconomics: theory and examples of problem solving]: monografіya. Sumi: VTD «Unіversitetska kniga», 320 s.

Nekrasova L.A., Belіtska O.R. (2014) VPLIV SIL KONKURYeNTsІЇ NA DІYaLNІST PІDPRIЄMSTV KONDITYeRSKOЇ GALUZІ UKRAЇNI [INFLUENCE OF COMPETITION FORCES ON THE ACTIVITY OF UKRAINIAN CONFECTIONERY ENTERPRISES]. Molodiy vcheniy, no. 5 (08), pp. 159-162.

Polіnkevich O.M. (2016) Problemi rozvitku korporativnogo upravlіnnya v Ukraїnі [Problems of corporate governance development in Ukraine]. Aktualnі problemi ekonomіki, no. 5 (179), pp.191-196.

Kozakova T.S. (2016) Suchasnі pіdkhodi do viznachennya korporativnogo upravlіnnya v umovakh іnformatsіynoї ekonomіki [Modern approaches to the definition of corporate governance in the knowledge-based economy]. Prichornomorskі ekonomіchnі studії, no. 1, pp. 56-58.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-17

Як цитувати

БАЙГУШЕВ, В., & ХАННУФ, К. (2021). УПРАВЛІННЯ ОБ’ЄДНАНИХ КОРПОРАТИВНИХ СТРУКТУР ПРИ ЗАМІЩЕННІ В ГАЛУЗІ. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (5(21), 86–94. https://doi.org/10.15802/rtem2021/243627

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТРАНСПОРТУ