ЦИФРОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗРОБКИ ТА ВИВЕДЕННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СПОЖИВЧИЙ РИНОК

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2022/268842

Ключові слова:

маркетинг , маркетингове забезпечення, розробка та виведення нового товару , інновація, цифровий інструментарій, оцінка ефективності

Анотація

Мета. Дослідження сучасного ІТ-ринку та розробка практичних рекомендацій щодо цифрового інструментарію маркетингового забезпечення розробки та виведення нової продукції на споживчий ринок. Методика. В процесі дослідження використані теоретичних і емпіричних методів дослідження, а саме: історичний метод використовувався для дослідження підгрунтя основ маркетингового забезпечення розробки та виведення нової продукції на споживчий ринок; системно-структурний підхід – при обґрунтуванні основних теоретичних положень маркетингу; економіко-математичного моделювання – при обґрунтуванні пропозицій щодо оптимізації маркетингової стратегії просування нового товару; абстрактно-логічний – при узагальненні результатів дослідження. Результати. Досліджено тенденції розвитку вітчизняного ІТ-ринку у порівнянні із міжнародним ринком. Узагальнено особливості розвитку інноваційної діяльності підприємств в умовах цифровізації. Представлено ефективність провадження інноваційної продукції, висвітлені напрями удосконалення маркетингового забезпечення, що ґрунтуються на використанні сучасного цифрового інструментарію. Наукова новизна. Узагальнено тенденції розвитку цифрового ринку на національному та міжнародному ринках,  розроблено маркетингову стратегію впровадження інноваційного продукту (DTE) на споживчий ринок, що до зволить отримання економічного  ефекту – покращення обслуговування клієнтів, зменшення кількості фізичних візитів співробітників підприємства, збільшення обсягів продажів та підвищення ефективності роботи компанії. Практична значущість. Рекомендації можуть бути використані у процесі застосування цифрового інструментарію маркетингового забезпечення розробки та виведення нової продукції на споживчий ринок.

Біографія автора

ОКСАНА ДЕРКАЧ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

к.е.н., доц. кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

Посилання

Kuklinova T.V. (2015). Faktory konkurentospromozhnosti budiveljnykh pidpryjemstv v umovakh zaghostrennja kryzovykh javyshh [Factors of competitiveness of constructionent erprises in the conditions of aggravation of the crisis phenomena]. Problemy i perspektyvy rozvytku pidpryjemnyctva, 1(1), 138-141 [in Ukrainian]

Smachylo V.V., Gholovko-Marchenko I.S. (2015). Klasyfikacija faktoriv vplyvu na konkurentospromozhnistj pidpryjemstv [Classification of factors influencing the competitiveness of enterprises].Molodyj vchenyj, 2(17), 61-65 [inUkrainian]

Ghrebnjov Gh. M. (2014). Formuvannja naprjamkiv pidvyshhennja efektyvnosti marketynghovogho mekhanizmu upravlinnja konkurentospromozhnistju budiveljnykh pidpryjemstv [Formation of directions of in crease of efficiency of the marketing mechanism of management of competitiveness of the construction enterprises]. Ekonomichny jvisnyk Nacionaljnogho tekhnichnogho universytetu Ukrajiny "Kyjivsjky jpolitekhnichnyj instytut", 11, 395-400 [in Ukrainian]

Uljjanova L.P., Rossikhina O.Je. (2012). Pro pidkhody do ocinky konkurentospromozhnosti budiveljnykh pidpryjemstv [On approaches to assessing the competitiveness of construction companies] Visnyk Dnipropetrovsjkogho universytetu, 6(1), 37-41 [in Ukrainian]

Obsjaghy budivnyctva ta vyrobnyctva budiveljnykh materialiv v Ukrajini: realjna sytuacija (2019, осtober 9) [Volumes of construction and production of building materials in Ukraine: the real situation]. Retrieved from http://budport.com.ua/news/15423-obsyagi-budivnictva-ta-virobnictva-budivelnih-materialiv-v-ukrajni-realna-situaciya

Zelinsjka Gh., Fedorovych I, Semenjutina T. (2020) Potencial i rozvytok pidpryjemstva [Potential and development of the enterprise] Ivano-Frankivsjk: IFNTUNGH [in Ukraine]

Ghoncharuk T. I. (2017) Konkurencija i konkurentospromozhnistj: zmist i rozvytok u perekhidnij ekonomici [Competition and competitiveness: content and development in transition economies]Sumy: VVP "Mrija-1" LTD, 6, 33-36 [in Ukrainian]

Fedorovych І., Berlous М. (2021) Main measuresto increase the competitiveness of construction industry enterprises. Suchasnyj stan ta perspektyvy rozvytku ekonomiky, finansiv, obliku i prava: zbirnyk tez dopovidej mizhnarodnoji naukovo-praktychnoji konferenciji [Currentstate and prospects of economic development, finance, accounting and law: a collectionofabstractsoftheinternationalscientific-practicalconference] Poltava [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-11

Як цитувати

ДЕРКАЧ, О. (2023). ЦИФРОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗРОБКИ ТА ВИВЕДЕННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СПОЖИВЧИЙ РИНОК. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (7(23), 200–207. https://doi.org/10.15802/rtem2022/268842

Номер

Розділ

ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА, МАТЕМАТИЧНІ І ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ МЕТОДИ ЕКОНОМІКИ