ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА НОВІ МОЖЛИВОСТІ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2024/309354

Ключові слова:

бренд, менеджмент вражень, економіка вражень, м’яка сила, національний бренд, брендинг

Анотація

Мета. Стаття присвячена розкриттю особливостей формування національного бренду в умовах війни та нових можливостей економічного розвитку України. Визначено основні засади формування національного бренду України в сучасних умовах та чинники впливу на його розвиток. Методика. Для вирішення поставлених завдань обґрунтовано взаємозв’язок впливу рейтингу «м’якої сили» та обізнаності про Україну в усьому світі, а запропоновано нові можливості економічного розвитку України в умовах війни. Результати. Для вирішення поставлених завдань досліджено наступне: економічну динаміку деяких показників діяльності учасників туристичного ринку та їх взаємозв’язок із формуванням національного бренду в умовах війни; динаміку обсягів податкових надходжень від туристичної галузі, а також роль учасників ринку туристичних послуг у контексті «економіки вражень». На підставі проведеного SWOT-аналізу туризму в Україні, у контексті «економіки вражень», авторами пропонуються практичні рекомендації, впровадження яких забезпечить отримання нових можливостей економічного розвитку України в умовах війни. Наукова новизна. Авторами пропонується розробити рекламний проспект «ПРАЛІСИ: АТЛАС УКРАЇНИ», чого раніше не було, популяризація якого учасниками ринку туристичних послуг забезпечить нові можливості відновлення ментального здоров’я людей, вищий рівень емоційного задоволення від отриманих туристичних послуг, а також новий економічний розвиток України у контексті «економіки вражень». Практична значимість. Формування національного бренду України в умовах війни, зумовлює пошук та впровадження інновацій у діяльність туристичних підприємств. Однією з таких інновацій є запропонований авторами рекламний проспект «ПРАЛІСИ: АТЛАС УКРАЇНИ» для розробки нових турів і їх практичного впровадження, що неодмінно зумовить нові можливості економічного розвитку України.

Біографії авторів

Л.А. ДЯЧЕНКО, Львівська обласна Мала академія наук

к.е.н., доцент

Л.М. САДУЛА, Львівська філія Європейського університету

к.е.н., доцент кафедри менеджменту і соціально-гуманітарних дисциплін

Посилання

Lyulov, A., Reshetnyak, Y. V., & Khomenko, L. M. (2019). Methods of assessing the country's national brand: Ukraine's place in the global economic system. Problems and prospects of economics and management, (2), 18-30.

Rossiter, J. R., & Percy, L. (2001). Advertising and promotion of goods.

Nilson, T. (2003). Competitive branding.

Wells, W., Burnett, J., & Moriarty, S. (2001). Advertising: Principles and practice.

Polishko, G. G. (2014). Theoretical and methodological foundations of branding of territories. Scientific Bulletin of the Mykolaiv State University named after V.O. Sukhomlynskiy, (2), 126-129.

Drozdovskyi, Y. P., & Yurosh, V. V. (2018). Problems of the formation and development of the brand of Ukraine on the international arena. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University, (22), 106-109.

Tesheva, L. V., & Zelensky, M. V. (2022). Development and improvement of the national brand of Ukraine. Professional electronic scientific and practical journal "Problems of modern transformations. Series: Economics and Management", (3).

Hitra, O. V. (2022). Tourist branding in the conditions of the economy of impressions. Professional electronic magazine "Economy and society" Series: Tourism, (42).

Chubukova, O. Yu., & Yarenko, A. V. (2016). Economy of impressions: Prerequisites for creation, main ideas, economic essence. Visnyk KNUTD Series: Modern trends and problems of management, 6(105).

Tyutyunnyk, G. O. (2020). Conceptual aspects of the economy of impressions in the context of land use. Economics of agricultural industry. Series: Problems of economic theory, (2), 104-114.

Media Detector. (n.d.). [Electronic resource]. Retrieved from http://www.ms.detectormedia

Banda agency. (n.d.). [Electronic resource]. Retrieved from http://www.gangagency

Verkhovna Rada of Ukraine. (n.d.). Official web portal. Retrieved from http://rada.gov.ua/en

Official partner of the Lviv regional state administration. (n.d.). [Electronic resource]. Retrieved from http://www.loda.gov.ua

State Tourism Development Agency. (n.d.). Official website. Retrieved from http://www.tourism.gov.ua

Economic Truth. (n.d.). Official site. Retrieved from http://www.epravda.com.ua

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-15

Як цитувати

ДЯЧЕНКО, Л., & САДУЛА, Л. (2024). ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА НОВІ МОЖЛИВОСТІ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (11(27), 11–18. https://doi.org/10.15802/rtem2024/309354

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ