ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА НОВІ МОЖЛИВОСТІ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15802/rtem2024/309354Ключові слова:
бренд, менеджмент вражень, економіка вражень, м’яка сила, національний бренд, брендингАнотація
Мета. Стаття присвячена розкриттю особливостей формування національного бренду в умовах війни та нових можливостей економічного розвитку України. Визначено основні засади формування національного бренду України в сучасних умовах та чинники впливу на його розвиток. Методика. Для вирішення поставлених завдань обґрунтовано взаємозв’язок впливу рейтингу «м’якої сили» та обізнаності про Україну в усьому світі, а запропоновано нові можливості економічного розвитку України в умовах війни. Результати. Для вирішення поставлених завдань досліджено наступне: економічну динаміку деяких показників діяльності учасників туристичного ринку та їх взаємозв’язок із формуванням національного бренду в умовах війни; динаміку обсягів податкових надходжень від туристичної галузі, а також роль учасників ринку туристичних послуг у контексті «економіки вражень». На підставі проведеного SWOT-аналізу туризму в Україні, у контексті «економіки вражень», авторами пропонуються практичні рекомендації, впровадження яких забезпечить отримання нових можливостей економічного розвитку України в умовах війни. Наукова новизна. Авторами пропонується розробити рекламний проспект «ПРАЛІСИ: АТЛАС УКРАЇНИ», чого раніше не було, популяризація якого учасниками ринку туристичних послуг забезпечить нові можливості відновлення ментального здоров’я людей, вищий рівень емоційного задоволення від отриманих туристичних послуг, а також новий економічний розвиток України у контексті «економіки вражень». Практична значимість. Формування національного бренду України в умовах війни, зумовлює пошук та впровадження інновацій у діяльність туристичних підприємств. Однією з таких інновацій є запропонований авторами рекламний проспект «ПРАЛІСИ: АТЛАС УКРАЇНИ» для розробки нових турів і їх практичного впровадження, що неодмінно зумовить нові можливості економічного розвитку України.
Посилання
Lyulov, A., Reshetnyak, Y. V., & Khomenko, L. M. (2019). Methods of assessing the country's national brand: Ukraine's place in the global economic system. Problems and prospects of economics and management, (2), 18-30.
Rossiter, J. R., & Percy, L. (2001). Advertising and promotion of goods.
Nilson, T. (2003). Competitive branding.
Wells, W., Burnett, J., & Moriarty, S. (2001). Advertising: Principles and practice.
Polishko, G. G. (2014). Theoretical and methodological foundations of branding of territories. Scientific Bulletin of the Mykolaiv State University named after V.O. Sukhomlynskiy, (2), 126-129.
Drozdovskyi, Y. P., & Yurosh, V. V. (2018). Problems of the formation and development of the brand of Ukraine on the international arena. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University, (22), 106-109.
Tesheva, L. V., & Zelensky, M. V. (2022). Development and improvement of the national brand of Ukraine. Professional electronic scientific and practical journal "Problems of modern transformations. Series: Economics and Management", (3).
Hitra, O. V. (2022). Tourist branding in the conditions of the economy of impressions. Professional electronic magazine "Economy and society" Series: Tourism, (42).
Chubukova, O. Yu., & Yarenko, A. V. (2016). Economy of impressions: Prerequisites for creation, main ideas, economic essence. Visnyk KNUTD Series: Modern trends and problems of management, 6(105).
Tyutyunnyk, G. O. (2020). Conceptual aspects of the economy of impressions in the context of land use. Economics of agricultural industry. Series: Problems of economic theory, (2), 104-114.
Media Detector. (n.d.). [Electronic resource]. Retrieved from http://www.ms.detectormedia
Banda agency. (n.d.). [Electronic resource]. Retrieved from http://www.gangagency
Verkhovna Rada of Ukraine. (n.d.). Official web portal. Retrieved from http://rada.gov.ua/en
Official partner of the Lviv regional state administration. (n.d.). [Electronic resource]. Retrieved from http://www.loda.gov.ua
State Tourism Development Agency. (n.d.). Official website. Retrieved from http://www.tourism.gov.ua
Economic Truth. (n.d.). Official site. Retrieved from http://www.epravda.com.ua