СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/rtem2024/310170

Ключові слова:

антикризовий маркетинг, стійкість бізнесу, маркетингові інновації, джаз-маркетинг, партизанський маркетинг, Цифрова трансформація

Анотація

Мета. Стаття спрямована на аналіз можливостей цифрової трансформації, інноваційних маркетингових стратегій та формування  сучасного маркетингового інструментарій антикризового управління компаніями для покращення управління у сучасному бізнесі в умовах нестабільного економічного середовища. Успішність сучасного бізнесу значною мірою залежить від його здатності не тільки реагувати на зміни, але й активно формувати власну стратегічну діяльність, включно з антикризовим управлінням та стратегічним маркетингом. Методика. У даному дослідженні використано комбінований методологічний підхід для аналізу ефективності цифрових технологій та інноваційних маркетингових стратегій в контексті антикризового управління. Зокрема, методи дослідження включали: метод прийняття рішень - для  вибору інструментів маркетингу, що стосуються антикризового управління та маркетингових інновацій; емпіричний аналіз - використання кількісних даних для оцінки впливу цифрових інструментів на продуктивність підприємств під час і після кризових періодів; сценарний аналіз - розробка і тестування різних сценаріїв впровадження цифрових технологій для моделювання потенційних викликів та визначення оптимальних стратегій адаптації підприємства до змінних умов ринку. Результати. Розроблено та оцінено комплексну модель антикризового управління з використанням цифрових інновацій та нестандартних маркетингових стратегій. Результати показали, що інтеграція цифрових технологій ініціює значні позитивні зміни у відновленні та розвитку компаній під час і після кризи. Наукова новизна. Автором запропоновано новий підхід до використання партизанського маркетингу та джаз-маркетингу в контексті антикризового управління. Запропоновано методичний підхід до оцінки ефективності маркетингових інновацій в умовах економічних змін. Практична значимість. Дані маркетингові стратегії можуть бути використані для формулювання стратегій антикризового управління в різних галузях, дозволяючи підприємствам адаптуватися та ефективно реагувати на динамічні зміни в економічному середовищі. Особлива увага повинна приділятися системі маркетингу компанії, який у антикризовому управлінні виступає не лише як інструмент збуту, але як фундаментальний елемент стійкості підприємства, що допомагає підтримувати життєздатність і розвиток навіть під час економічних потрясінь.

Біографія автора

Д.С. КОРОЛЬОВ, Корпорація «ДЕТАЛЬ ВАГОН ГРУП»

Генеральний директор

Посилання

Slobodianyk, A. M., Mohylevska, O. Yu., Romanova, L. V. & Salkova I. Yu. (2022). Digital-marketynh: teoriia i praktyka: navchalnyi posibnyk. [Digital marketing: theory and practice: textbook]. Kyiv: KyMU. (228 p.).

[In Ukrainian].

Oleshko, T. I., Kasianova, N. V., Smerichevskyi, S. F. & others. (2022). Tsyfrova ekonomika: pidruchnyk. [Digital economy: textbook]. Kyiv: NAU. (200 p.). [In Ukrainian].

Tkachenko, S. M. Sutnist ekonomichnoi stiikosti pidpryiemstv ta yii skladovi. [The essence of economic sustainability of enterprises and its components]. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1350. [In Ukrainian].

Bahorka, M. O., Pysarenko, V. V., Kadyrus, I. H. & Yurchenko, N. I. (2022). Antykryzovyi marketynh Navchalnyi posibnyk. [Anti-crisis marketing: textbook]. Dnipro: Zhurfond. (343 p.). [In Ukrainian].

Shcho take partyzanskyi marketynh? Poiasniuiemo na prykladakh. [What is guerrilla marketing? We explain with examples]. Retrieved from https://hub.kyivstar.ua/articles/shho-take-partyzanskyj-marketyng-poyasnyuyemo-na-prykladah. [In Ukrainian].

Partyzanskyi marketynh. [Guerrilla marketing]. Retrieved from

Vykhod za mezhi: yak pratsiuie partyzanskyi marketynh. [Go beyond: how guerrilla marketing works]. Retrieved from https://bazilik.media/vykhod-za-mezhi-iak-pratsiuie-partyzanskyj-marketynh/. [In Ukrainian].

Kryvoviaziuk, I.V. (2020). Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom: navchalnyi posibnyk. [Anti-crisis management of the enterprise: textbook]. 3rd edition. Kyiv: Kondor. (396 p.). [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-15

Як цитувати

КОРОЛЬОВ, Д. (2024). СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ. REVIEW OF TRANSPORT ECONOMICS AND MANAGEMENT, (11(27), 58–64. https://doi.org/10.15802/rtem2024/310170

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ