Комплексна система маркетингових досліджень у сфері пасажирських перевезень
DOI:
https://doi.org/10.15802/pte.v0i2.16776Ключові слова:
маркетингове дослідження, пасажирські перевезення, завдання, переваги, недолікиАнотація
У статті показано місце і роль маркетингових досліджень в прийнятті управлінських рішень, забезпечен-ні належного рівня обслуговування пасажирів залізничного транспорту, викладено результати проведених за останній рік маркетингових досліджень, а також визначено головні напрямки проведення досліджень у сфе-рі пасажирських перевезень.Посилання
Мельник, Т. С. Використання маркетингового дослідження при прогнозуванні перспективних маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор, Л. М. Лобойко // Материа-лы второй Междунар. научно-практ. конф. «Про-блемы экономики и управления на железнодорож-ном транспорте», 19-22 июня 2007 г., г. Судак. – К.: ЭКУЖТ, 2007. – Т. 1. – С. 116-117.
Мельник, Т. С. Маркетингове дослідження – основа планування та прогнозування нових маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор // Вагонный парк. – 2007. -№ 7. – С. 57-60.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті