Комплексна система маркетингових досліджень у сфері пасажирських перевезень

Автор(и)

  • Т. С. Мельник Головне пасажирське управління Укрзалізниці, м. Київ, Україна
  • О. В. Христофор ДНДЦ ЗТ, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15802/pte.v0i2.16776

Ключові слова:

маркетингове дослідження, пасажирські перевезення, завдання, переваги, недоліки

Анотація

У статті показано місце і роль маркетингових досліджень в прийнятті управлінських рішень, забезпечен-ні належного рівня обслуговування пасажирів залізничного транспорту, викладено результати проведених за останній рік маркетингових досліджень, а також визначено головні напрямки проведення досліджень у сфе-рі пасажирських перевезень.

Посилання

Мельник, Т. С. Використання маркетингового дослідження при прогнозуванні перспективних маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор, Л. М. Лобойко // Материа-лы второй Междунар. научно-практ. конф. «Про-блемы экономики и управления на железнодорож-ном транспорте», 19-22 июня 2007 г., г. Судак. – К.: ЭКУЖТ, 2007. – Т. 1. – С. 116-117.

Мельник, Т. С. Маркетингове дослідження – основа планування та прогнозування нових маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор // Вагонный парк. – 2007. -№ 7. – С. 57-60.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті