Comprehensive system of marketing research in passenger transport

Authors

  • Т. С. Мельник Головне пасажирське управління Укрзалізниці, м. Київ, Ukraine
  • О. В. Христофор ДНДЦ ЗТ, м. Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15802/pte.v0i2.16776

Keywords:

marketing research, passenger transportations, tasks, advantages, lacks

Abstract

In the article a place and role of marketings researches is rotined in acceptance of administrative decisions, providing of the proper level of maintenance of passengers of railway transport, the results of the conducted for the last year marketings researches, and also certainly main directions of leadthrough of researches, are expounded in the field of passenger transportations.

References

Мельник, Т. С. Використання маркетингового дослідження при прогнозуванні перспективних маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор, Л. М. Лобойко // Материа-лы второй Междунар. научно-практ. конф. «Про-блемы экономики и управления на железнодорож-ном транспорте», 19-22 июня 2007 г., г. Судак. – К.: ЭКУЖТ, 2007. – Т. 1. – С. 116-117.

Мельник, Т. С. Маркетингове дослідження – основа планування та прогнозування нових маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор // Вагонный парк. – 2007. -№ 7. – С. 57-60.

Issue

Section

Статті