Comprehensive system of marketing research in passenger transport
DOI:
https://doi.org/10.15802/pte.v0i2.16776Keywords:
marketing research, passenger transportations, tasks, advantages, lacksAbstract
In the article a place and role of marketings researches is rotined in acceptance of administrative decisions, providing of the proper level of maintenance of passengers of railway transport, the results of the conducted for the last year marketings researches, and also certainly main directions of leadthrough of researches, are expounded in the field of passenger transportations.References
Мельник, Т. С. Використання маркетингового дослідження при прогнозуванні перспективних маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор, Л. М. Лобойко // Материа-лы второй Междунар. научно-практ. конф. «Про-блемы экономики и управления на железнодорож-ном транспорте», 19-22 июня 2007 г., г. Судак. – К.: ЭКУЖТ, 2007. – Т. 1. – С. 116-117.
Мельник, Т. С. Маркетингове дослідження – основа планування та прогнозування нових маршрутів пасажирських поїздів [Текст] / Т. С. Ме-льник, О. В. Христофор // Вагонный парк. – 2007. -№ 7. – С. 57-60.
Downloads
Issue
Section
Статті