Визначення економічної сутності ринку пасажирських автомобільних первезень
DOI:
https://doi.org/10.15802/pte.v0i2.16803Ключові слова:
міський пасажирський транспорт, послуга, попит, пропозиція, перевезенняАнотація
Визначено специфіку транспортної послуги як підвид транспортної діяльності та як основу формування ринку автомобільних пасажирських перевезень. Запропоновано базові параметри для оцінки стану спожи-вання транспортних послуг і формування їх ринку.Посилання
Пассажирские автомобильные перевозки [Текст]: учебник для вузов / под ред. В. А. Гудкова. – М.: Горячая линия – Телеком, 2006. – 448 с.
Спірін, І. В. Міські автобусні перевезення [Текст]: справочник. – М.: Транспорт, 1991. – 238 с.
Шканова, О. М. Маркетинг послуг [Текст]: навч. посібник / О. М. Шканова – К.: Кондор, 2003. – 304 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті