Визначення економічної сутності ринку пасажирських автомобільних первезень

Автор(и)

  • О. В. Мороз Кременчуцький державний університет ім. М. Островського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15802/pte.v0i2.16803

Ключові слова:

міський пасажирський транспорт, послуга, попит, пропозиція, перевезення

Анотація

Визначено специфіку транспортної послуги як підвид транспортної діяльності та як основу формування ринку автомобільних пасажирських перевезень. Запропоновано базові параметри для оцінки стану спожи-вання транспортних послуг і формування їх ринку.

Посилання

Пассажирские автомобильные перевозки [Текст]: учебник для вузов / под ред. В. А. Гудкова. – М.: Горячая линия – Телеком, 2006. – 448 с.

Спірін, І. В. Міські автобусні перевезення [Текст]: справочник. – М.: Транспорт, 1991. – 238 с.

Шканова, О. М. Маркетинг послуг [Текст]: навч. посібник / О. М. Шканова – К.: Кондор, 2003. – 304 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті