Service as a factor in increasing the competitiveness of railway passenger traffic
DOI:
https://doi.org/10.15802/pte.v0i3.16842Keywords:
service, passenger traffic, competitiveness, railway transportAbstract
The article is devoted to defining the role of service in the system of increasing the competitiveness of railway passenger traffic. A refinement of the concept of «service» in the field of passenger traffic is made. The main indicators of quality of service of passengers are considered. The algorithm of forming a system of service in the organization of passenger traffic is given.References
Аксенов, И. М. Концепция сервиса в сфере пассажирских перевозок [Текст] // Залізничний транспорт України. - 2002. - № 1. - С. 11-15.
Иванкова, Л. Н. Сервис на транспорте [Текст]: учебное пособие для вузов ж.-д. транспорта / Л. Н. Иванкова, А. Н. Иванков, А. В. Комаров. -М: Маршрут, 2005. - 75 с.
Иловайский, Н. Д. Сервис на транспорте (железнодорожном) [Текст] / Н. Д. Илло-вайский, Н. С. Киселев. - М: Изд-во «Маршрут», 2003. -585 с.
Бараш, Ю. С. Методика проведення досліджень стосовно підвищення ефективності управлінських рішень організації пасажирських перевезень [Текст] // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури / Ю. С Бараш. - зб. наук, праць. - К: НАУ, 2009. - С 9-13.
Калініченко, О. І. Фактори, які формують конкурентоспроможність послуг залізничного транспорту [Текст] // Вісник економіки транспорту і промисловості / О. І. Калініченко. - Харків: Українська державна академія залізничного транспорту, 2011. - Вип. 34. - С.137-147.
Чаркіна, Т. Ю. Методика проведення досліджень стосовно підвищення конкурентоспроможності залізничних перевезень [Текст] // Вісник економіки транспорту і промисловості / Т. Ю. Чаркіна. - Харків: Українська державна академія залізничного транспорту, 2011. - Вип. 36. - С.289-296.
Терёшина Н. П. Экономика железнодорожного транспорта [Текст]: учеб. для вузов ж.-д. транспорта / Н. П. Терёшина, В. Г. Галабурда, М. Ф. Трихунков и др. - М.: УМЦ ЖДТ, 2006. - 801 с.
Головина, Е. А. Теоретические основы измерения и обеспечения качества услуг на пассажирском железнодорожном транспорте [Текст] // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і логістика в системі менеджменту пасажирських перевезень на залізничному транспорті» / Е. А. Головина. - К: ДАЗТУ, 2009. - 102 с - С. 12-14.
Рудяченко, І. Ф. Підвищення якості транспортних послуг на основі комплексу маркетинг -логістики [Текст] // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і логістика в системі менеджменту пасажирських перевезень на залізничному транспорті» / І. Ф. Рудяченко. - К.: ДАЗТУ, 2009. -102 с. - С 36-44.
Шерепа, К. М. Сервіс-центри з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / К. М. Шерепа. - Режим досту-пу: http://www.nbuv.gov.ua/port/soc_gum/
ppei/201129 /Sherepa.pdf
Публікація документів Державної Служби Статистики України. Пасажирські перевезення [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://ukrstat.org
Григорак, М. Ю. Логістичне обслуговування
[Текст]: навч. посібник / М. Ю. Григорак, О. В. Карпунь. - К.: Вид-во нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2010. - 152 с
Лук'янець, Т. І. Маркетингова політика комунікацій [Текст]: навч. посібник / Т. І. Лук'янець. -К.:КНЕУ, 2003.-524 с