КРОС - КУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15802/pte.v0i16.152761Ключові слова:
комунікаційний менеджмент, культура, крос-культурний менеджмент, ніша.Анотація
Мета. Робота присвячена розкриттю сутності крос-культурного менеджменту, як складової управлінських технологій та визначення можливостей використовувати отримані результати для впливу на формування більш привабливого туристичного іміджу України. Методика. Для вирішення поставлених завдань запропоновано низку перспективних напрямів розвитку крос-культурного менеджменту у діяльності підприємств сфери туризму, а також обґрунтовано необхідність їх практичного впровадження. Результати. У роботі запропоновано перспективні напрями розвитку крос – культурного менеджменту у діяльності підприємств сфери туризму з метою формування більш привабливого туристичного іміджу України та її позиціювання на ринку туристичних послуг. Наукова новизна. Запропоновані перспективні напрями розвитку крос – культурного менеджменту у діяльності підприємств сфери туризму відрізняються тим, що менеджерів туристичних підприємств навчатимуть саме тих крос – культурних компетентостей, які характерні саме для культур тих країн, звідки прибувають туристи, що забезпечить впровадження оновлених і більш ефективних стратегій міжкультурних комунікацій. Практична значимість. Впровадження у практичну діяльність підприємств сфери туризму запропонованих перспективних напрямів розвитку крос – культурного менеджменту, оновленої мотиваційної політики і навчання персоналу туристичних підприємств крос – культурним компетенціям та комунікаціям, відповідно до конкретних, країн звідки прибувають туристи в Україну, забезпечить формування більш привабливий її імідж на ринку туристичних послуг.
Посилання
Список використаних джерел
Гестеланд Р. Д. Кросс-культурное поведение в бизнесе / Р.Д.Гестеланд. – М: Изд-во «Баланс-Клуб», 2003. – 273 с.
Hofstede G. Culture and organizations / G. Hofstede. – London: Mc Graw – Hill, 1991. – 271p.
Perlmutter H. V., The tortuous Evolution of Multinational Enterprises, Columbia Journal of World Business, 1/1969, pp. 10 – 19.
Leavitt, R.L. Developing Cultural Competence in a Multicultural World, Parts 1&2, 2012. URL: https://goo.gl/Mvk8a4.
Ferraro, Gary P. The cultural dimension of international business 1 Gary P. Ferraro, 4 th ed., 2002. URL: https: //goo.gl/Dp1rtS
Griffin, Emory A.A. First Look at Communication Theory (6-ht ed).- Mc Graw – Hill, 2006 URL: https: //goo.gl/6 JUdRr.
Hall Edvard T. Beyond Culture / Edvard T. Hall. – New York: Anchor Books, 1990. – 217 р.
Trompenaars F. Riding the wave of culture / F. Riding Trompenaars. – London: Nicholas Brealey, 1993. – 192 p.
Льюис Р. Столкновение культур / – Изд-во: «Манн, Иванов и Фербер», 2013. – 640 с.
Гапоненко А. Л. Теория управления / А. Л. Гапоненко, А. П. Панкрухина. – М.: Изд-во РАГС , 2004. – 558 с.
Мельник В. П. Культурологія: енциклопедичний словник / П.В. Мельник, М. П. Альчук, Ф. С. Бацевич, І. М. Бойко. – Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2013. – 508 с.
Холл Р. Х. Организации: структуры, процессы, результаты / Р.Х.Холл . – СПб: Питер, 2001. – 512 с.
Офіційний сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http:// www. ukrstat.gov.ua/ (дата звернення 10.10.2018 р.)
Офіційний портал Верховної Ради України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http: // www. zakon.rada.gov.ua / (дата звернення 10.10.2018 р.)
Офіційний сайт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http: // www. me.gov.ua / (дата звернення 10.10.2018 р.)
Офіційний сайт Державної фіскальної служби України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http: // www. dpsu .gov.ua / (дата звернення 10.10.2018 р.)
REFERENCES
Gesteland, R.D. (2003) Kross-kul'turnoye povedeniye v biznese [Cross-Cultural Business Behavior. Marketing, Negotiating, Sourcing and Managing Across Cultures]. Balans-Klub, 273 [in Russian]
Hofstede, G. (1991) Culture and Organizations. London: Mc Graw – Hill, 271[in English]
Perlmutter, H. V. (1969) The Tortuous Evolution of Multinational Enterprises, Columbia Journal of World Business,1, 10 – 19 [in English]
Leavitt, R.L. (2012) Developing Cultural Competence in a Multicultural World, Parts 1&2, URL: https://goo.gl/Mvk8a4 [in English]
Ferraro, G. P. (2002) The Cultural Dimension of International Business, 4th ed., URL: https: //goo.gl/Dp1rtS [in English]
Griffin, Emory A.A.(2006) First Look at Communication Theory, 6th ed, Mc Graw – Hill, URL: https: //goo.gl/6 JUdRr [in English]
.Hall, E. T. (1990) Beyond Culture. New York: Anchor Books, 217 [in English].
Trompenaars, F. (1993) Riding the Wave of Culture. London: Nicholas Brealey, 192 [in English]
Lewis, R. D. (2013) Stolknoveniye kul'tur. Putevoditel' dlya vsekh, kto delayet biznes za granitsey [When Cultures Collide: Leading Across Cultures], Mann, Ivanov i Ferber, 640 [in Russian]
Gaponenko, A. L., Pankrukhin, A. P. (2004). Strategicheskoe upravlenie [[Strategic Management], Moscow, Publishing House RAGS, 558 [in Russian]
Melnyk, V. P. (2013) Kulʹturolohiya: entsyklopedychnyy slovnyk [Cultural Studies: Encyclopedic Dictionary] Publishing House of the Ivan Franko National University of Lviv, 508 [in Ukrainian]
Hall, R. H.(2001) Organizatsii: struktury, protsessy, rezul'taty [Organizations: Structures, Processes and Outcomes], SPb.: Piter, 512 [in Rusian]
State Statistics Service of Ukraine, official website. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/ (accessed 10.10. 2018) [in English]
Verkhovna Rada of Ukraine [Supreme Council of Ukraine], official web portal. Available at: http://rada.gov.ua/en (accessed 10.10. 2018) [in English]
Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine, official web-site. Available at: http://www.me.gov.ua/?lang=en-GB (accessed 10.10. 2018) [in English]
. State Fiscal Service of Ukraine, official website. Available at: http://sfs.gov.ua/en/ (accessed 10.10.2018) [in English]