Формування конкурентних переваг підприємства з урахуванням зовнішнього і внутрішнього середовища

Автор(и)

  • V. Zadoya Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15802/pte.v0i6.23038

Ключові слова:

конкуренція, SWOT-аналіз, матриця потенційних переваг, ранжирування

Анотація

Вступ. У статті систематизуються методи досліджень конкурентних переваг підприємств-монополістів. У існуючому різноманітті методик і моделей, орієнтованих на класичний ринковий інструментарій і ресурсну базу, автором були виділені підходи, які забезпечують найбільш широке дослідження проблеми. Мета роботи – структурувати основні фактори створення конкурентних переваг підрозділів компаній-природних монополістів. Результати. Систематизовано комплекс організаційно-економічних заходів, спрямованих на реалізацію потенціалу компаній-природних монополістів у цілому на локальному ринку. Висновки. Охарактеризовано можливості виявлення потенційних конкурентних переваг, що базуються на синтезі матриці SWOT-аналізу, моделі конкуренції в галузі і ланцюгу цінності М. Портера.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті